tisdag 24 februari 2009

Kedjebrev

Hur många gånger har man inte förbannat dessa spam-kedjebrev som sprider sig som herpes över sajbervärlden..det kan vara allt ifrån att jorden skall gå under, vinna fantastiska priser eller något så katastrofalt att msn skall bli betaltjänst...(!) Hemska tanke... :) Jag brukar ta det som min plikt att göra allt för att bryta kedjan när jag får dessa brev..dock ej idag. Fick ett som enligt beskrivningen härstammar från Sydafrika, ett bildspel med olika beskrivningar av äkta värden - sådant som pengar inte kan köpa.. jag tyckte det var mycket tänkvärt - - speciellt när man inser att man blir utklassad i löneligan av bägge småglinen till systrar... ;) Det gör inget, det är de värda.

1 kommentar:

  1. Anonym19:47

    Haha...Nu har jag läst ett antal av dina blogg-inlägg och kan lätt konstatera att du är en av de djupaste boysen jag känner..Stanna upp och bara känn av nuet vettja.
    (Jag brukar sätta mig i min grymma kärra, ta en åktur i 13o knyck, sätta på högsta musiken och bara njuta av att jag lever..)

    SvaraRadera